Veelgestelde vragen

Verzending

Wat is de levertijd?

Ik verzend de producten na betaling binnen 48 uur. Uiteraard probeer ik je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.

Verzendt Hebbers ook naar Belgie?

Ja zeker! Helaas zijn de verzendkosten naar Belgie wel wat duurder. Wil je enkel een kaart? Stuur dan even een mailtje naar info@hebbers.nl, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Hoe wordt mijn bestelling verstuurd?

Je bestelling wordt verzonden met Post NL.

Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen?

Helaas komt de mail soms in de ongewenste inbox terecht, dus kijk hier hier even. Zo niet? Stuur dan een mailtje naar info@hebbers.nl en ik help je graag.

Kan ik mijn bestelling terug sturen?

Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Meld je retour dan aan binnen 14 dagen na ontvangst. Dit doe je door een mail te sturen naar info@hebbers.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en de reden van retour. Je ontvangt dan het retouradres waar je vervolgens (op eigen kosten) het naar terug kan sturen. Ik dien de retour binnen 14 dagen na aanmelding ontvangen te hebben. De producten moeten echter wel ongebruikt en niet beschadigd zijn en voor zover mogelijk in de originele verpakking terug worden gestuurd

Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen terug gestort op jouw rekeningnummer.

Samenwerkingen

Ik heb een blog, doen jullie aan samenwerkingen?

Wat leuk dat je interesse in Hebbers producten hebt. Je kunt mij altijd een mailtje sturen, waarin je wat vertelt over jezelf, je blog en wat voor samenwerking je graag zou willen. Stuur gelijk een screenshot van Google Analytics van de afgelopen maand mee.

Verkopen jullie ook producten voor wholesale?

Ja zeker, hierover vind je hier meer informatie.

Overige

Ik heb een download besteld, waar kan ik deze downloaden?

Zodra je het mailtje krijgt dat je bestelling verzonden / afgerond is kun je je product downloaden. Je vindt in dit mailtje onder dit product een link waar je het bestand kan downloaden! Niet ontvangen? Kijk dan ook even in je ongewenste mail.

Kan ik ook een bestelling als cadeautje naar een ander versturen?

Ja dit kan, ik help graag mee om iemand te verrassen. Je kunt bij het bestellen kiezen voor een ander verzendadres. Wil je nou ook graag een kaartje met persoonlijke boodschap erbij? Vul dit dan in bij de opmerkingen, dan zorg ik dat het leuk verpakt is met jouw persoonlijke boodschap!

Maak je de kaarten zelf?

Ja, alle producten op Hebbers zijn zelf ontworpen.

Kan ik bij jullie mijn Localfirst Pas gebruiken?

Ja, dit kan zeker. Maar de korting is alleen geldig wanneer de bestelling wordt afgehaald en je jouw Localfirst Pas laat zien.

Contact

Ik heb een vraag of suggestie, hoe kan ik je bereiken?

Ik help je graag en sta altijd open voor leuke ideeën. Dit kan je mailen naar info@hebbers.nl of door het contactformulier in te vullen!

Klacht?

Het kan altijd voorkomen dat bepaalde zaken niet lopen zoals gepland, of zoals je van Hebbers gewend bent. Mocht je klachten hebben, vraag ik je deze te mailen naar info@hebbers.nl of via een privé bericht op social media. Ik neem binnen 48 uur contact met je op om de klacht op te lossen.

Staat jou vraag hier niet tussen?

Vul dan het contact formulier in of stuur een mailtje naar info@hebbers.nl dan help ik je graag.

De waardering van hebbers.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 40 reviews.