Garantie

Wij geven veel om onze producten. Ze zijn met veel zorgvuldigheid gemaakt en ontworpen. Wij doen er alles aan om onze producten in topconditie bij jou te bezorgen. Maar het kan onverhoopt voorkomen dat er tijdens de transport of het bezorgen iets kapot gaat of beschadigt, of dat het product om andere redenen niet in de juiste conditie bij jou wordt bezorgd. Je kan dan aanspraak maken op de garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klacht?

Het kan altijd voorkomen dat bepaalde zaken niet lopen zoals gepland, of zoals je van ons gewend bent. Mocht je klachten hebben, vragen wij je vriendelijk die aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hebbers.nl of via een privé bericht op onze social media kanalen. We nemen binnen 48 uur contact met je op om de klacht op te lossen.

Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van hebbers.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 40 reviews.