Verzending binnen 48 uur     •     Persoonlijk en snel contact    •     Verzonden als cadeautje

Free Shipping Charge

    Garantie

    Ik geef veel om de kwaliteit van de Hebbers producten. Ze zijn met veel zorgvuldigheid gemaakt en ontworpen. Ik doe er dan ook alles aan om je bestelling netjes bij jou te bezorgen. Maar het kan onverhoopt voorkomen dat er tijdens het transport of het bezorgen iets kapot gaat of beschadigt, of dat het product om andere redenen niet in de juiste conditie bij jou wordt bezorgd. Is dit het geval? Stuur dan binnen 48 uur een mailtje naar info@hebbers.nl inclusief duidelijke foto’s en ik kom met een passende oplossing.

    Klacht?

    Het kan altijd voorkomen dat bepaalde zaken niet lopen zoals gepland, of zoals je van Hebbers gewend bent. Mocht je klachten hebben, vraag ik je vriendelijk die aan mij kenbaar te maken door te mailen naar info@hebbers.nl. Ik neem binnen 48 uur contact met je op om de klacht op te lossen.

    Mocht dit niet leiden tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

    Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Hi! Ik ben Linda, het gezicht achter Hebbers. Ik ben altijd creatief bezig en dat is uitgegroeid tot een merk met unieke producten op het gebied van stationery. Meer weten? Lees hier alles over mij en Hebbers. XOXO

    Social Media Icons Powered by Acurax Wordpress Development Company
    Visit us on FacebookVisit us on Pinterest