Het gezicht achter Hebbers

Voordat ik handige tips, leuke DIYs en mijn favoriete producten met jullie ga delen, stel ik eerst mezelf even voor. Ik ben Linda, het gezicht achter Hebbers. Als je Hebbers op Instagram volgt en de stories wel eens bekijkt, heb je mij misschien al vaker voorbij zien komen. Er zit geen heel team achter Hebbers, maar alleen ik en soms wat extra handen van mijn lieve vriend. Ik ben 26 jaar oud en woon samen met mijn vriend, 2 kattenvriendjes (Panda & Bamboe) en konijn Pip in Maarssen. Ik heb enkele jaren gewerkt als grafisch vormgever en ben vanaf november 2017 helemaal voor mezelf begonnen. Ik kan mij nu volledig focussen op Hebbers en de grafische klussen (logo’s, websites, flyers, uitnodigingen etc) die ik ernaast nog doe. Dit doe ik allemaal vanuit huis en soms in een lekker koffietentje.

Ik krijg graag de vraag; ‘Hoe is Hebbers ontstaan?’. Hebbers is eigenlijk begonnen als schoolopdracht. Mijn droom was altijd al een eigen webshop. Wat voor een webshop wist ik nog niet precies. Ik deed een versnelde opleiding om zelf websites te leren maken en als eindopdracht kregen we de opdracht een eigen website te maken (lees: Alle codes zelf schrijven). Ik dacht gelijk; dit is mijn kans, ik ga voor een webshop. Direct kreeg ik uit verschillende hoeken te horen ‘Zou je dat nou wel doen, dat is heel veel meer werk, is moeilijk’ etc etc. Maar ik ben ervan overtuigd, als je iets wilt en er echt voor gaat dan is het mogelijk. En zo was daar vier jaar geleden Hebbers, met een website die helemaal zelfgebouwd was.

Vier jaar geleden waren er een stuk minder producten dan nu. Ik begon met kaarten en soy scents(inmiddels niet meer verkrijgbaar, alleen nog enkele via de mail). Maar dat is nu uitgegroeid tot heel veel meer mooie categorieën. Toen mijn opleiding was afgerond en ik echt verder met Hebbers wilde gaan ben ik goed gaan nadenken. Wat wil ik mensen bieden?

Ik krijg altijd de grootste kriebels als ik door bijvoorbeeld de Hema loop. Al die leuke notitieblokken en kaarten. De leuke teksten geven mij energie en een glimlach op mijn gezicht. Maar soms zijn die tekstjes wat saai en zakelijk en daardoor gaan mijn handen nog net wat meer jeuken. Ze hebben net niet de juiste indeling of een verkeerde kleur. Waarom niet een eigen stationery merk? Producten waar mensen blij van worden? Zogezegd, zo gedaan. Met mijn grafische achtergrond kan ik alles wat ik mis in de winkel, zelf maken. Dit betekent dus dat alle producten in mijn webshop zelfgemaakt en zelfontworpen zijn. Dit maakt Hebbers uniek & anders.

Je vindt online kaarten met een mooie of grappige boodschap. Handige notitieblokken om beter te plannen, zodat je meer tijd over houdt voor de mooiere dingen in het leven. Met de Hebbers producten wil ik mensen een glimlach op hun gezicht geven en positiviteit de wereld in sturen.

Achter veel producten zit een verhaal, zo ook achter het ‘wat eten we vandaag’ kladblok. Hoe vaak krijg jij thuis de vraag ‘wat eten we vanavond?’? Ik was er ook zo één, die dit altijd vroeg. Toen kwam het idee van het blok. Schrijf er begin van de week op wat er elke dag gegeten wordt en je krijgt de vraag nooit meer.

Hebbers is inmiddels uitgegroeid tot een merk met unieke producten op het gebied van stationery. Je kan het komende jaar weer rekenen op heel veel positieve vrolijke producten! Ik beloof je: zodra je bestelling op de deurmat valt, krijg je een glimlach op je gezicht.

Lieve groet,
Linda